امتیاز دهید :
عوارض کامپوزیت دندان

عوارض کامپوزیت دندان

عوارض-کامپوزیت-دندان
عوارض-بلند-مدت-کامپوزیت-دندان

⚠️ سیاه شدن و تیرگی ماده کامپوزیتی

در-چه-صورت-باید-به-دندانپزشک-مراجعه-کنیم؟
کامپوزیت دندان همیشه باعث حساسیت دندان می‌شود؟

در برخی از افراد ممکن است پس از انجام کامپوزیت دندان، حساسیت به حرارت و سرما احساس شود که این حساسیت به طور معمول در چند روز اول پس از ترمیم کاهش می‌یابد. قابل ذکر است که این مورد برای همه اشخاص به وجود نمی‌آید.

کامپوزیت دندان به راحتی می‌شکند؟

در شرایط خاصی مانند ضربه‌ های شدید یا استفاده اشتباه از دندان برای گاز زدن مواد تنقلاتی سفت مثل آجیل و …. احتمال شکستن کامپوزیت وجود دارد اما به طور کلی این ماده سخت و مستحکم است و به راحتی با این مشکل مواجه نخواهید شد.

از کجا بفهمیم کامپوزیت دندان دچار مشکل شده است؟

علائمی مانند درد، حساسیت، تورم یا تغییرات در بوی دهان نشانه‌ هایی از مشکلات بعد کامپوزیت دندان هستند. شما باید این علائم عوارض را بشناسید تا در صورت برخورد با هر یک از آن ها بتوانید برای رفع این عوارض اقدام نمایید.

دکتر ندا هادی

خانم دکتر ندا هادی جراح و دندانپزشک زیبایی در سال 1386 فارغ التحصيل شده اند و در طول دوره تحصيل جزء رتبه هاى برتر دانشگاه بودند. از سال ١٣٨٧ مطب خود را اندازى كردند و پانزده سال سابقه فعالیت در مطب دارند. ایشان همچنین موفق به اخذ تعداد زيادى گواهينامه ( سرتيفيكت) از معتبرترين مراكز دانشگاهى داخل و خارج كشوردر زمينه هاى مختلف دندانپزشكى مثل زيبايى ، پروتز ، ايمپلنت و جراحى لثه شده اند.

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه
Call Now Button
مسیر یابی با Waze